top of page

中秋特典,等一餐團圓飯 ︳新手上路

臨近中秋節,總會令人想起人月兩團圓的畫面。對不少日以繼夜工作的香港人而言,中秋節坐低食一餐團圓飯可能是一年鮮有齊人食餐飯的機會。平時不用到的花膠、鮑魚、響螺等食材都會變得炙手可熱,唔多唔少都要煮番兩味先入得廚房出得廳堂。不過沒有太多經驗的我們點算好? 不如我地睇下資深主婦會點做?




通常人一多,就少不免要出動花膠、海參等名貴食材,但係平時最多係煮午餐肉嘅我地,應該點落手好呢? 其實原來一D都唔難!!


已浸發的花膠或海參:

準備大熱水,將薑片,葱段發及料酒加入已浸發好的花膠或海參,汆水後即可去除腥味。汆水時間可因應食材大細厚薄來處理,如大條海參或大塊花膠可以較耐一點,細小的食材則避免時間過長,會溶於熱水中(哭)


急凍花膠或海參:

同樣準備大熱水,將薑片,葱段,酒加入急凍花膠或海參,一滾就要盛起冲水或用冰水降溫,因急凍貨品通常已發至腍身,所以用滾水稍焯即成。


將已焯熟的菜塾底(菜類宜選味道清甜的生菜、白菜、小棠菜、津白等) 鋪上已調好味及埋芡的花膠海蔘,就成為一款美味又層次豐富的菜餚。


 

鮑魚、響螺:


一般家庭都會煮餐好嘅同時煲一煲靚湯,當中如果用到響螺,鮑魚湯料,其實搖身一變都可以成為一道層次味道豐富的菜喔。


將煲湯後的鮑魚、響螺切片,加入蠔油或雞湯(或原來所煲的湯,可提升味道及顏色) ,埋芡後以預先焯熟的菜塾底,將鮑魚或響螺切片鋪面,就成為一款名貴又美味的過節菜式。

網絡圖片


冬菇炆排骨 (升級版)


將冬菇一開四小粒,放入排骨,加入蠔油及水炆煮至熟透,將已煲好湯的將鮑魚或響螺隔乾水切片,拌入已炆好的冬菇排骨,埋芡後以預先焯熟的菜塾底就完成。(按個人喜歡也可以選擇腩肉) 都可以加菜塾底,亦可獨立成為一個餸。


煮婦阿開同大家分享一個小貼士

「我比較鐘意有菜塾底,可以吸收冬菇及排骨的汁,等別惹味」



 

妳想煮意是一間自負盈虧的社會企業,我們的住家餸盒採用優質食材每日新鮮製作,經洗切醃等處理,隨盒附上「煮婦溫馨提示」及煮食步驟,全程由一群家庭主婦主理,保證住家味道無添加。你只需簡單烹煮,便可快捷地準備晚餐與家人共享,同時以行動支持婦女就業。


bottom of page